mobilné číslo +421 903 302 963 e-mail info@choice.sk Facebook - Choice CHOICE Internet

Často kladené otázky (FAQ)

Administratívne/Obchodné otázky

1. Aké podmienky musím splniť, ak mám záujem o CHOICE internet?
Na to aby ste mohli uzavrieť zmluvu o pripojení, musíte mať v deň podpisu zmluvy 18 rokov a platný občiansky preukaz.
2. Ako si môžem objednať CHOICE internet?
Objednávku môžete spraviť kedykoľvek prostredníctvom stránky www.choice.sk, telefonicky počas pracovnej doby, alebo mailom. Všetky kontaktné údaje nájdete v sekcii "Kontakt".
3. Kedy mi zriadite internet?
Od potvrdenia objednávky vás pripojíme do 5 pracovných dní, zvyčajne však aj skôr. Termín inštalácie závisí aj od aktuálneho vyťaženia technikov, avšak robíme všetko preto, aby sme tento čas čo najviac skrátili.
4. Ako dlho trvá inštalácia?
Inštalácia technikovi v priemere trvá 1 - 2 hodiny v závislosti od náročnosti objektu, v ktorom ju vykonáva, dĺžky a náročnosti trasy kábla, vedúceho k prijímacej anténe.
5. Chcel/a by som prejsť z nižšieho programu (rýchlosti) na vyššiu. Ako mám postupovať?
Prechod na vyšší program (rýchlosť) je bezplatný a na zmenu stačí, ak nás kontaktujete telefonicky počas pracovnej doby, alebo mailom. Rýchlosť vám následne bude zmenená od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
6. Chcel/a by som prejsť z vyššieho programu (rýchlosti) na nižšiu. Ako mám postupovať?
V tomto prípade vám odporúčame kontaktovať CHOICE infolinku. V prípade, že ste vo viazanosti, je zmena možná, avšak spoplatnená podľa aktuálneho cenníka (v závislosti na aktuálnom programe pripojenia a žiadanej zmeny). Ak vaša zmluva o pripojení nie je viazaná, prechod na nižší program (rýchlosť) je bezplatný. Rýchlosť vám následne bude zmenená od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
7. Mám CHOICE internet a chcem sa prestahovať na inú adresu. Ako mám postupovať?
Stačí, ak kontaktujete CHOICE infolinku a telefonicky požiadate o preloženie služby. Na základe overenia údajov vašu požiadavku zaevidujeme a dohodneme si s vami termín preloženia. Preloženie je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka služieb.
8. Skončila mi viazanosť zmluvy a chcem CHOICE internet používať aj naďalej. Čo musím spraviť?
Nič. Po skončení viazanosti zmluvy sa automaticky mení doba platnosti zmluvy na dobu neurčitú. Môžete však kontaktovať našu infolinku alebo si pozrieť internetové stránky CHOICE a informovať sa o aktuálnej ponuke služieb. Môžete sa rozhodnúť si aktuálny program ponechať alebo sa rozhodnúť pre niektorý z novej ponuky.